W dniach 19- 24 września 2017 r. odbyły się - Bieszczadzkie wędrówki z TRAMPEM. Bieszczady to jeden z najpiękniejszych turystycznie zakątków Polski. Przez wieki był to obszar styku narodów, kultur i religii. Trójstyk granic - Polski , Słowacji i Ukrainy. Wędrując wyznaczonymi szlakami, ścieżkami przyrodniczo-historycznymi poznawaliśmy przeszłość i teraźniejszość Bieszczad, bogatą przyrodę gór , podziwialiśmy piękne widoki ze szczytów gór i połonin. Oglądaliśmy ruiny cerkwi, dworów, zamku, zabytkowe cmentarze i wypał węgla drzewnego. W Zatwarnicy, która była bazą rajdu, w Chacie Bojkowskiej słuchaliśmy opowiadań o dawnych mieszkańcach tej okolicy, a w kinie "Końkret"o mieszkańcach przybyłych tu w latach 50 z filmu dokumentalnego i o Bieszczadach. W Sanoku w Skansenie chodziliśmy uliczkami - Rynku Galicyjskiego, zaglądaliśmy do domów  dawnych ich mieszkańców. A nam Bieszczad wciąż mało i mało i mamy nadzieję, że za rok znów wyruszymy na  bieszczadzkie szlaki. Zapraszamy do wspomnień foto